هنكمل حُبنا

كلمات أغنية هنكمل حُبنا للشاعر أحمد الحداد

أغنية, حبنا, الشاعر, الحداد, كلمات,
كلمات أغنية هنكمل حبنا - الشاعر أحمد الحداد
أنا باحمد ربنا ... إنه جمعنى بيكى .. إنه وصلنى ليكى
وإيديا حضنا إيديكى هانكمل حـــــبنا
أنا بحمد ربنا ... إنه مَنّ عـليا .. بأحلى وأجمل هدية
قلبى وروحى وعينيا طايرين من الهنا

وأنا بين أحضانك مش خايــف               غير أحلى عيون أنا مش شايف
عايز أسمع من احـلى شفايف
كلمة يا حبيبى بحــبك
ضمينى ودوبى فى أحضانى                    صوت أنفاسك أحلى اغانى
مـــش عايز أبـــــــعد لثوانى
يا حبيبتى عن دقات قلـــــبك
امسحى أى دموع فى عينيكى                   وأضحكى للدنيا حواليكى
أنا جنبك أنا مِـــــــلك إيديكى
والفرح خــلاص بينادى
اللى تحبيه هاعملهولك                          والناقص راح اعوضهولك
كل الحب هاقــدمهولك
يا حبيبتى يا كل حياتى
أنا باحمد ربنا

أحمد الحداد

شارك الموضوع

مواضيع ذات صلة

فيسبوكي